Followers

Wednesday, January 27, 2010

..pelangi sudah muncul..

kan betul..lepas hujan mesti ada pelangi..ceria dengan 7 warna memukau.
syukur alhamdullilah..
Gumbira Gembira Gumbira
hilang tensen + tensen n beben keja kt opis sekejap
the best part is when the forecast for 2HY2010 has been submitted. euh lega
tapi tensen bila budget season pulak tengah tunggu que

26January @ opiz
terharu bile ade birthday song for me walaupon semua tengah bizzi dizzi siapkan kerja
& there's a cake! yeah! Secret Recipe Cheeze Choc..nyummy2..kunun2 tea time break
then, get back to normal..siapkan keje2 yang patot..adeeehhh


26January 9.30p.m
cR text ''pukul bape ko balik?''
short reply from me ''y? aku tunggu bos aku''
bile balik lewat, bos or opizmate aku akan anta aku balik umah
keselamatan adalah penting walau selewat mane kamu balik.. =)

26January @ home
Amy dengan muke mengantuk ''epi besday kak maria''
Nadya dr dalam bilik ''epi besday maria''
aku ''maceihhhh'' *sengih*
dan aku dengan kelesuan kelihatan keletihan masuk ke bilik
cR dah keluar..lagi senang aku nak buka itu ini sebelum pergi mandi
dah ready nak pergi mandi, ade pulak yang ketuk pintu
haih..towel pon tak adjust betul2 lagi
tergesa2 aku nak buka
suddenly
"happy birthday to you...happy birthday to you..happy birthday to maria..happy birthday to you''
so0o sweet!
another beauty delicious ch0c cake for me!
ok ok
this is my first time tiup kek dalam keadaan seksi meksi
nasib baek dowang tak buat dajal tarik towel aku

"how beautiful a day is when kindness touches it"





nota kaki :: thanx untuk kamu-kamu yang merancang..terharu sebab baru 2 bulan masuk kerja & dua bulan pindah duk umah sewa, tp kite sudah ade tali pengikat

nota kaki lagi :: damn! tiada gambar sebab budak comey neyh bawa kamera tp tak bawa charger..sy mahu cari kamera yang tak gune charger n bateri!!!! yeah






No comments: