Followers

Monday, November 29, 2010

He's to0 sweet.. i'm to0 fierce

*text message from him*
...........................................................................................
Cikgu ajar
"RINDU" tu kata kerja

Cikgu ajar lagi
"AWAK" tu kata ganti diri

Tapi bila cikgu tanya
"RINDU AWAK" tu kata apa

saya jawab
itu kata hati saya
..........................................................................................
sweet tak? sweet tak?
tersengih-sengih aku depan handphone
TAPIIIII selaku awek yang mewarisi gen-gen jeles & queen control
maka soalan2 soal siasat pon keluar

1. siapa hantar text message tuh kat die?
2. kenal bila?
3. layan tak?
4. die ada facebook tak?
5. die tak reti ke bace relationship kat facebook tuh?

Action: tak boleh jadi nih, kene upload lagi gambar2 HOT kite

muahahahaha..sengaja je nak bagi gegar incik zeeman
aku shukkee bile die berlaku jujur cerita segala

al-maklum la bila kerja2 die as instructor, speaker, cikgu, tour guide, laki aku
mesti la ade sorang dua budak sekolah hingusan yang tersangkut dan ada yang nak try2
macam zaman2 aku korang sekolah dulu
boleh blah ye dik!

i gigit u ini macam =P





4 comments:

ayeesha anna said...

salam kenal
singgah jln2
dah follow u

SENORITA ZATY said...

hello ;P

faradeeba rosnan said...

hahaha. sometimes sy pon cmtuh.
nk grg grg jeh pdhl suker.
keh keh keh.


;D

Aesya Zealous said...

hehe jeles ea