Followers

Sunday, January 30, 2011

Ice room, Kota Damansara

Hi peeps!
Jom pergi makan2 lagi.. weee..food review again!
tapi rasenya dah ramai blogger2 yang dah sampai kat sini,
hari tuh kan ade blogger gath kat sini..
tapi aku tak pergi sebab S-H-Y.. malu la, saya tak glamer macam kamu2.. (=-_-=)v
here we are: ICE ROOM, Kota Damansara
sooo0, greeny & nyummmy



ordering


camwhoring


kalo tak mo camwhoring korang boleh bace magazines yang tersusun ni ye..


ice cream kat sini memang la nyummy2
see, dorang tak guna scope untuk hidang ice cream tu
macam seolah2 ice crean tu dipotong kan?
dah macam daging ayam disiat2 pon ade


i try nutcase icecream
while cJ order mango icecream,
nut case icecream ni memang BEST!*thumbs up*


makan time!
shawl boleh digunakan sebagai saputangan juge ye adik2..hehe



cJ dengan rela hati pergi bayar..shukeeee

and thank you for my main sponsor of the day
cik Jaja Ashikin.. love u lebeyh la
terima kasih sebab susah payah temankan aku round KL
borong itu ini
terima kasih sebab pinjamkan teeetttt
terimakasih sebab jadi P.A aku
tibe2 teringat time kolej dulu aku yang slalu jadi PA merangkap reminder ko kan..heheh
terima kasih untuk segala-galanya
sob s0b terharu i taw..
psssttt cJ ni single mingle lagi taw (-_-)v







No comments: