Followers

Sunday, March 6, 2011

Selamat Pengantin Baru

wahh.. tahun nih berderet-deret undangan jemputan perkahwinan & pertunangan
semua pakat2 nak say bye bye kat status bujuang
best ke klo tak jadi bujang? *kunun2 jeles* heheh
yeahh.. really excited to enter that phase but at the same time nervous+confuse
am i ready?
phoodaacitt.. dah bertunang tapi kunun2 tak ready pulak..heheh
YESS i love to be with my other half
InsyaAllah.. semoga d permudahkan segalanya.. ameen

Hari Sabtu 5 March'11
Undangan resepsi dari Kak Naza
one of my senior time zaman u dulu
nih la JPPK(Jawatankuasa Pembangunan & P*ape ntah , aku lupe* Kolej)
same batch ngan incik zeeman
tapi aku tak join biro sukan incik zeeman
aku join biro keusahawanan kak naza nih, same2 tadah air, masak air & jual air
kitorang jual air murah je.. ye ke?
tapi klo bab jual barang2 mase hari orientasi..pperrgghh...masyyuuuk beb!
tapi paling best time jual bunga masa hari konvokesyen
meriah!! & maniss suungguhh mulut ni time menjual

this are the picts during her reception
she's look georgeous kan kan?
o0o..bukan saje georgeous tapi aku rase pengantin paling rock kot aku pernah jumpe
tak boleh dok diam time atas pelamin
klo aku buat gaya cm tuh, komp0m dah kene cubit
klo bukan ngn my mum pon, mesti cikJaja dah cubit aku dulu..hahahaha

see.. i told u.. tengok tangan sape paling 'sopan' dalam gambar tuh


pernah tak korang tgk pengantin posing cm ni? cool kan ..hahahah



Selamat Pengantin Baru
Semoga berbahagia selalu ye cikgu.. =)

p/s: maaf kualiti gambar adalah tahap berry2 bukan DSLR ye..modal tak cukup lagi..hehehe

p/s : alaaa..lupe nk amek gambar Mat & kak ninie. =(




2 comments:

Cik Puan Syeeda said...

berseri2 pengantin!

Fatin Athirah said...

u ke kawin?
tengs drop by, follow u :)