Followers

Sunday, May 1, 2011

working on labour day..Yeayy

Dah banyak minggu jugak la kene kerja during weekend.. Deadline dah memang DEAD.. tak tercapai dek akal nak siapkan segala.. makin lama makin menimbun outstanding.. perrgghh..

Ari ni eventhough tak jejak kat opis, tapi ade la jugak email2 & report2 yang nak kene hantar by today.. dan disebabkan internet kat rumah yang lembabes terpakse la aku melepak kat Starbuck JJ Bukit Tinggi.


Dan baru aku taw rupanye banyak je switch tersembunyi kat sini.. selama ni punya la aku ke hulu ke hilir cari tempat kosong yang dekat ngan switch plug..tuh la, malu bertanya sesat jalanbuang masa!

nih la switch yg bersembunyi kat celah2 bawah bangku tuh

Hurm..banyak plan yang dah cancel sebabkan komitmen kerja. Kawan2 pon ramai yang dah bising sebab dah lama tak spend time together2 or plan cancel last minit sebabkan komitmen kerja ni.. But, alhamdullilah some of them paham bile dah taw rutin aku ni. In fact, downg terkezut bile jumpa aku sebab i'm not like before. Yup,i miss the cheerful, smile & happening of Maria. But, now i am very feningggg of everything! Even, preparation untuk wedding pon tak start2 lagi.. gigil juga la bila tengok paper work kerja kawen yang Nor Clarita forward kat aku..huaaaa.. and now its May! i should start! lets begin with diet! hehehe.. er, tapi aku baru je menketedarah Hawaiian Pizza EXTRA cheese kat PApaJohn Pizza. Soo sinful calories =p erk, macam tak ready je nak say bub bye kat nyummy delicious fatty food.







No comments: