Followers

Saturday, November 5, 2011

Kelat Manis Si Dia

Kalau tanya pasal incik tunag, dia ibarat manis campur kelat.. =P
Dah setengah tahun @ 6 bulan tak jumpa, rindu taw..padahal incik tunang bukan duduk kat oversea, dia cuma duduk near to the sea (East Coast - Ganu kitooooo)
Kebetulan incik tunang ade training kat KL..yebeddaaabeeduuu..so, semalam plan nak keluar office awal punah ranah sebab kena siapkan fo-recast budget exercise. Tsk!
But i manage to meet him walaupon sesat barat.. yerp, aku memang tak biase jalan2 kat KL ni. Kompom aku redah & explore semua sebelum sampai destinasi..
Incik tunang nih pon aku tanya hotel mane, die story mori depan Lorong Haji Taib la.. dekat ngan chow kit & Sogo la..
Nasib baek la aku mintak incik tunang bagi alamat Hotel Cititel Express tempat incik tunang course.. Rupe2nye kat Jalan Tunku Abdul Rahman (TAR)

Saya: Nasib baek la minta alamat.. Nape la tak bagitaw kat jalan TAR.. bla bla bla bla..bla
Incik tunang : La sayang... kan semua jalan kat KL ni jalan tar..mana ada tanah merah

Marah & Rajuk aku automatik transform to gelak

No wonder la jejaka2 lucu dalam maharaja lawak tuh laku..
Funny is important element for Women soul that Men should have

<3 <3 <3

Rindu saya tak habis lagi!






No comments: