Followers

Saturday, December 24, 2011

La perfume'

Semalam berjaya membawa diri untuk bershopping another 2 dulang with Syina the fashionista auditor. 1 untuk 'Groom to Be' & 1 untuk 'Bride to Be'. Memang berbaloi la kuar shopping dengan cik Syina ni, she will fight & find your budget price..dan dia hafal semua bau2 perfume ni.. pergh! aku ni stakat hafal bau DKNY Delicious sebab dah ramai sangat2 orang pakai.. tapi kena bertekak juga ngan si syina ni memandangkan taste kami yang berbeza. Cik Syina ni seboleh-bolehnya tak bagi aku amek jenama-jenama yang biasa2 ni walaupon pada aku tak de la biasa.. Aku nak Guess dia tak bagi, alasan - haih.. jangan amek, nih bukan buat perfume.. biase sangat ni!.' Padahal aku suke je bau perfume Guess kaler pink tu..
Aku nak amek Anna Sui pon die tak bagi jugak!! Tapi yg aku pilih dia pon suka tapi dia tak setuju aku beli - perfume FENDI.. cantik woo packaging & isi dia. Cik Syina tak advice beli sebab over the budget.

At last!! With budget less than RM500 I bought 2 set of perfumes. Thank you for Christmas & YES Sale%!

Escada for me - Perfume, Body Moisturizer & Miniature

and Moschino for him - Perfume, After Shave Balm, Shower Gel & Miniature.. eh apasal si dia dapat lebih.. Ishk! *Jeles*

Macam mane la aku nak hias hantaran nanti.. Cik Nor Clarita, Cj & cR tolong pllzzzzz =)



No comments: