Followers

Monday, February 27, 2012

Pameran Pengantin SACC

Sabtu - Berada di sekitar Shah Alam & cuba untuk parking di SACC - pameran pengantin Malaysia but failed!

Ahad - Yeayy dapat parking. Hasilnya 2 kali aku pergi pameran pengantin SACC anjuran Urban Vibe Event Management. Pagi aku g dengan Cik Norita, petang aku datang with my parents. Kalau Urban Vibe yang buat memang BEST compare to other event management. Tak frust la datang. Cuma frust nak cari parking je. Bravo Urban Vibe!

Tujuan: Nak buat kad kahwin =)
Ayah aku memang detail orangnya. See. Siap buat note lagi masa survey to. So, senang la buat decision. Masa datang dengan Cik Norita, aku ngan dia sama2 lenggang kangkung je datang kt booth2 tu. Then aku nak buat decision pon ragu2, siap call abah kat rumah. Abah agree. Tapi sebab rasa tak puas hati, datang sekali lagi ngn dorang. Hasilnya, mengikut bajet kad kahwen yang aku nak. Kalau aku buat decision pagi tadi memang terbabas-babas la budget kad kahwen aku. The one that we choose is so0o simple. Jadi la kan, tak de la orang menghayati kad kahwen aku sampai tersesat-sesat...*lame*..hahhaha

Adik aku lak, excited amek cup cake kat one of the catering booth. Tengah sedap2 dia nak makan, sekali.... bawah fondant yang cantik tu bukannya cake tapi dorang letak surat khabar...cessssss!

and lastttt

I'll be Cik Norita bridesmaid.. dah dapat kaen.. try match ngan kaen lace yang beli dari bandung ari tu but Cik Norita tak agree.. Sob2..she suggest to do patching.. memang cantik klo patching.. tapi aku malashhhhhh nak jahit patching..ngeeee =P Baeklah Cok Norita, nanti aku fikir ape aku nak buat ngan kaen tu..hehheh.. er. nanti I'll be bridesmaid yang masih inai dijari n sebab masa jadi bridesmaid tu aku dah selamat menikah ngan Incik tunang # bulan. ehem ehem =) InsyaAllah. Semoga aku berjaya dapat cuti. Kalau boleh nak cuti dari hari Khamis or Rabu. So, boleh tolong banyak2 orang yang banyak berjasa & bantu aku ni

without flash

with flash



No comments: