Followers

Saturday, January 21, 2012

The countdown begins




Mana ada masa nak duduk relax2 macam ni lagi. GOSH! aku mahu kurus seperti dahulu *seperti gambar di atas). Ye la dulu agak rajin ke Pusat Sukan UUM. Maen tandom bike, sauna, breeze walk kat tasik Guthrie petang2 and rush walk pagi2 ke kuliah *klo tak tumpang kereta SLK a.k.a Small Little Kancil cikJaja*
105 days.. hish sempat lagi tak berdiet. Aku rasa badan aku dah tembam lagi godang sekarang. Klo tak, takkan ada orang (yang dh lama tak jumpa) tanya aku "dah pregnant ke?"
Perghhh..pengsan aku nak kira berapa bulan!!!!
Kawan2 yang dah jumpa setiap hari memang tak perasan. Tuh sebab asek goda aku dengan makanan & ajakan yang best2. Sekali rupa2nya aku dah gumok godang dang dang.. nayo!
Jam yang aku pakai sejak zaman uni pon dah berbekas kat tangan ni. Macam mintak tambah diameter. Dulu punya konfident yang aku tak perlukan aditional tali jam tu. Sekarang, kene godek almari balik! Tapi fikiran positive aku nih kate jam makin ketat sebab tulang aku membesar.. sebab TULANG ye.. T-U-L-A-N-G!! bukan lemak.

eh, tetiba dapat idea
Klo ada yang tanya or cakap aku dah makin chubby aku akan jawab
"Nih bukan lemak la tapi tulang i makin besar & kuat! yeay... *sambil genggam tangan kejayaan*

Betul aku tak gummmokss? Tak caya?
Nah bukti!!
Spot the biggest!!

See, kan dah cakap semua sebab tulang. tulang kat muntot pon dah membesar.. hebat2 =P




No comments: