Followers

Wednesday, September 19, 2012

Wedding Shoes

Auto Published Entry - Wordless Wednesday

Aku adalah salah seorang pengantin yang agak particular untuk benda2 yang kadang2 orang lain tak kisah. 
Sebelum persiapan majlis lagi aku dah berangan-angan nak matching kan wedding shoes dan handbouquet aku. Plan asal-asal nak guna roses yang berwarna royal purple. Tapi punya payah kawan aku si Lelabest nak cari warna bunga ros yang aku nak. 2 3 buah kedai bunga dia dah cari. Dari Bukit kemuning - Shah Alam - Floristika Bangsar .. Not available at all. 
Sudah nya aku guna bunga ape ntah nama nya!
But it really perfect match with my shoes!
 Love it so0o much



Ada sesetengah bride to be suka pakai wedges. But wedges so nott soo0 me!
and high heels is the best shoes to match with most of the dress. Trust me! as long as you are not walking like hell sampai terjatuh..  =)
Kasut kahwin aku ni memang aku beli jenis yang boleh dipakai semula selepas majlis. Bought with price of RM60+ from Vincci. Sangat selesa sampai aku konfiden kalau nak berlari with this kasut tumit tinggi.  But, the bad news is aku tak jumpa dah kasut ni. Ni la akibat buat majlis kat rumah. Lepas kemas semua barang dah tak tahu kasut ni dah tersimpan kat mana.. Sobbs!
Pict credit to Zomography




No comments: