Followers

Sunday, March 28, 2010

...aku jatuh cinta lagi...

addeehhhh
orang laen punye bunyi jam loceng, a~~~ku jugak yang bangun
senang betul terjagee
yang x tahan nye alarm clock die siap sno0ze lagi
berkali-kali kene dengar
pastuh nak sambung tido balik punye la susah
aiy0y0
terpakse la bangun --> mandi n prepare sarapan
penat2 sbb semalam tito lambat
3 a.m!
ari neyh ade agenda lagi dengan mereka2
...
.
.
.
.
.
.
owh, aku jatuh cinta lagi
cinta baru =)
haruskah aku test market??
S-E-Y-E-S
aku berkenan sangat
aku dah kenal sikit2 dengan die
rase nak berkepit dengan die hari-hari
rase nak tengok die hari-hari
wajarkah???????
demn! aku rse dh jatuh cinta dengan architecture
mahu conteng atas SketchUp
mahu lihat plan atas A1 hari2
seyes rase minat pada architecture meluap-luap
wajarkah aku buat double degree???
amek degree skali lagi
tp bidang yang ja~oooooooooohhhh berbeza dari yang pernah aku pelajari
from accounting to architecture
should I???

P/s : Pastuh nanti bile nak g site boleh aku rempit ninja adik aku neyh smbil bawa plan..perggghhh..kunun2 mcm minah kewl penuh gaye... poyosssss btul angan2 =P


No comments: