Followers

Sunday, June 3, 2012

Done Done Done

Syukur ke hadrat Allah majlis sebelah lelaki dah selesai 26 Mei 2012 (Sabtu)
Pasni tak yah nak risau2 baju sanding tak muat dan sebagainya.. eh.. tapi saya tak nak mengembang macam belon ditiup-tiup.. Target nak maintain ideal weight..
Hopefully Boleh!
Yeahhh

Majlis sambut menantu sebelah lelaki kami memilih baju songket.. just a simple songket.. Full review in next entry.. brapa banyak NEXT la.. dah banyak aku berhutang entry ni.. Ya Ampunnnn =P

This is my first time aku g Terengganu. Setakat ini, aku senang dengan penerimaan orang2 sana terhadap aku walaupon aku memang FAIL bahasa pantai timur.. and aku selesa dengan family Encik Husband.. soo overwhelming... 

Orang lelaki ni masa buat preparation kahwin macam ye tak ye je.. tapi kalau nak tengok the real kelam kabut & betapa gusarnya si dia is time preparaation majlis sebelah dorang.. waahh nak tergelak plus kesian pula aku tengok kerisauan si dia.. and i'm surprise bila Encik Husband beríya reka sendiri papan tanda jalan siap letak gambar  walaupon tak seberapa.. ok la tu berbanding papan tanda aku yang kosong & sekadar tulisan semata..heheheh
Aku sungguh terharu..woo0o..w0oo
 
Always in Love Forever 
x0x0




1 comment:

toko baju muslim murah said...

pikiranku cerah bila mampir kesini..senyum deh