Followers

Sunday, July 8, 2012

Review Tudung Nikah

Actually sejak awal preparation kahwin memang dah aim tudung/shawl yang macam Aida Gadis Melayu pakai masa dia bertunang tu *gambar sila google*
Jenuh la mencari.. sana.. sini...
Sebab shawl ni memudahkan masa acara batal air sembahyang..ngeee
tak de la keras kejung leper terpeleot macam tudung awning nanti
*just my opinion*
tapi my first choice is from blogger or online shopping.
My preparation adalah last minit.. ada la dalam masa sebulan lebih lagi.. tapi aku ada jumpa sorang online business owner yang rude masa aku minta quotation. bongkak!!
ada ke patut dia cakap *kalau nak nangis guling2 pun tak guna. siapa suruh order lambat. kami banyak lagi tempahan sampai raya ni*
O-M-G
aku tak de nak desak or cakap nak nangis or guling2 pon masa aku tanya quotation tu..
i am just asking sempat ke if aku nak place order?
Boleh pula dia nak reply macam tu kat potential customer.
haih.. menyirap je aku baca ayat dia.. lagi merah dari sirap!
Baru2 ni after aku publish album kahwin kat FB dia terhegeh2 hantar friend request kat aku.
Maka aku pon dengan sepantas kilat REJECT! =P



Then nasib baik terjumpa sorang blogger ni kat alam maya.. Zaila blogger blog http://kitakesitu.blogspot.com  nih memang friendly & sopan lagi santun bahasanya. She try to accomodate my request sebaek mungkin. Alhamdullilah! Mmg ontime!! masa penghantaran adalah seperti yang dijanjikan.. I like i like i like to deal with this kind of person
yeayyyy! alhamdullilah
so, tudung nikah aku laen dari yang laen, harga pon berpatutan
walaupon xde la sebijik macam Aida Gadis Melayu,
Tapi aku puas hati!

Terima kasih Zaila

P/s Pict credit to Mr Zamir Zomographer





No comments: