Followers

Monday, February 23, 2015

Orang Baru

Sesuatu yang tak terduga terjadi di usia Rania 8 bulan. I am preggy againnnn!!! Oh my... hebat sungguh perancangan Allah. Betapa kami menunggu sehingga 9 bulan untuk mendapatkan zuriat yang pertama dan secepat 8 bulan Allah kurniakan zuriat kedua. Alhamdullilah.

Dan instict seorang ibu itu tepat lagi jitu. Apa tidaknya, aku tak payah nak buka bicara mak dah tegur "kamu pregnant ye?".. sengih je la aku.. At that moment kami baru je beberapa hari jumpa doktor untuk pengesahan. and as expected nurse di KK membebel bila jarak kehamilan aku yang tak berapa nak jarak ni.. Allahuakbar.. Siapalah kita untuk menafikan nikmat yang Allah kurniakan

Hari ini aku dah 8 months pregnant.. Time flies soo fast.. Sampai aku pon tak sedar dah kena bersedia buat persiapan sambut orang baru. I am sooo sorry baby..Next week dah kena start kemas-kemas beg, basuh baju2 baby & beli sehelai dua yang baru untuk orang baru..

Kehamilan kedua dengan yang pertama memang agak berbeza.. Kali ni rasa agak letih... mungkin sebab kena ulang alik dari Port Klang to KL (1 jam lebih) compare to before aku cuma ulang alik dari Bangsar - Jln Tun Perak,KL (15minit).. and yes I am still driving, Hurm.. anyway, I need to be strong! InsyaAllah.!!! doakan kami =)







1 comment:

ezy.fia said...

semoga dipermudahkan segalanya..
semoga semuanya selamat..
=)