Followers

Sunday, April 4, 2010

..contest specticular specky..



Disebabkan Cik Paro dah melanjutkan tempoh contest
apatah lagi cik paro sudi bertandang ke chat box utk menjemput, maka haruslah aku m'join contest cik paro neyh
contest paling mudah kot
sebab tempek gambar saje (mudah utk aku yg malash story mory jela2 neyh)...ngeheeh
ini die gambar taruhan
photo gedix saye
.
.
.
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
.
.
gambar neyh pernah mjadi profile pict di fb tahun lepas
kebetulan pas edit jd bentuk love
penuh kasih sayang lah tuh kunun2..ececeh
neyh.. spek mate paling murah pernah aku pakai
Harga bingkai same dengan harge tudung..huhuhu
bingkai beli kat pasar pagi kat Pekan Parit, Perak
RM 10..murah kan kan
Pastuh g tempah cermin kat kedai apek AppleOptical kat Klang RM100++ kot
Tapi spek neyh dah arwah =(
bukan sebab x de kualiti tp sbb eksiden!
iye eksiden --> mak su aku terpijak, time aku ngn kezen2 laen tido bjemaah kt ruang tamu umah nenek..aiyoyo.tu lah akibat malash nak g tdo kt bilik atas.. tkot dowh nak msuk tido sowng2 =P
Anyway, aku dah gantikan ngn spek laen
Patern yang lebih kurang sama cuma dari warna itam ke warne maroon itam pulak
Tapi harge mmg la x same
nak cari kt pasar yg same patern yg same punye la susah
so, aku g cari kat kedai spek mate terus
Senang! cume kene rela hati kuar $ lebeyh sket je


erk, tp nape org x percaye spek aku ade power ek? sampai pernah lecturer aku suh aku buka spek semate-mate die nak test ade power ke tak
incik lecturer, sowei ek, i tak pakai utk bgaye tp i pakai utk bjaye
kang klo x pakai, terpisat2 lak aku nak tgk slide kt depan tuh

P/s : ini die spek baru yang mjadi saksi adab d meja mkn =)


3 comments:

Anonymous said...

comel2..
nak tnye ni..
tg mane satu nk masuk contest..
gmbar atas ke bawah??

shazlea shayla @ maria said...

mne2 pon boleyh..ur choice =)

Syuzana Abd Halim said...

hai...saje melawat peserta contest cik paro...good luck!!