Followers

Monday, April 18, 2011

Salam takziah

Rasenya macam baru shaja aku layangkan salam takziah buat sahabat
Sekali lagi perkhabaran duka bertandang
kali ini dari sahabat lama
malam tu, kebetulan aku berada di rumah Nor Clarita (untuk sesi ilang TENSION)
tibe2 dapat bbm dari aiin
sempat juga la kami pergi menziarah

Salam Takziah Ridzuan
ko memang tabah!
Yup, you are the leader for your family
Galas tanggungjawab yang diwariskan & diamanahkan
InsyaAllah~~

al-fatihah buat arwah ayahanda kamu
Almarhum Zamzuri bin Omar




"Aku tidak risau akan khabar duka ini kerana aku mengenali engkau seorang yang tabah sejak dari kecil... Alfatihah buat ayahmu Almarhum Zamzuri Bin Omar...Almarhum selamat dikebumikan di USJ 22 pada 17 April 2011 jam 11 pagi.."- Nasaie Nawawi, (Al- FarabiBand)

sengaja aku quote petikan ayat seorang rakan.. and it's true! strongly agreed with that statement. To Wan, jaga family ko elok2, corakkan adik2 jadi manusia yang berjaya.. InsyaAllah.. Ameen





No comments: