Followers

Sunday, July 31, 2011

Kerjaaaa la

Again aku di Palace Of Golden Horses

Untuk ini

Tema 1st night dinner ni Fast & Furious
smart la jugak montaj yg dorang buat

Sepatutnya kena stay 3 hari 2 malam
tapi mengenangkan kerja office yang bertimbun-timbun aku just stay 1 malam je

kali ni dapat bilik yang lagi besar dari hari tuh sebab aku dapat bilik suite
whooo membazir betul dok 2 orang
sebab ade roomate yang nak balik
memang aku conquer habiz katil King tuh sorang2
terlelap pon depan laptop

Kualiti gambar adalah kurengg sebab aku tak berani amek gambar malam2 sorang2 takot terrrrrtuuuuutt & keadaan bilik yang messy sbb kami suke maen campak2..hehehe

1 katil King
3 katil single
3 sofa bed
2 bathroom
2 LCD tv




makanan agak kureng licious berbanding hari tu
maybe jumlah participant yang ramai kot
tuh sebab buffet breakfast dorang buat kat luar cafe
so tak dapat la nak enjoy ke' english ' an cafe POGH ni

Overall agak puas hati sebab kali nih memang aku & the Team prepare slide presentation untuk bos aku 360 degrees laen daripada yang laen
siap letak gambar shopaholic lagi tu untuk cerita pasal cost
andddddd the feedback from everyone memang overwhelming!
Alhamdullillah
DARE TO BE DIFFERENT!




No comments: