Followers

Friday, July 22, 2011

mata hitam...o0oh..mata hitam

aku memang payah nak cari benda2 yang aku jarang beli ni
kalau dah pakai itu...itu je la..
dah berbulan jugak la aku cari yang sesuai..tak jumpa2
terbesar la..terkecik la..terlebar la.
tapi kene cari jugak! sebab yang ada nih dah uzur bangat..sampaikan aku rasa dia dah ready nak tulis karangan "riwayat aku sebuah spek mata hitam"


Try..


tak sesuai..cuba lagi yang laen


di hari yang laen, terduduk tak jumpa walaupon dah tersusun bebanyak depan mata

haiii..mane la yang dapat menggantikan yang kat bawah ni????

teman menggedikzzz


teman memandu



teman ber'hiking'



Ayat nak mintak pelempang:
ada tak Ray Ban murah??
ada tak Gucci murah???
ada tak Guess murah???

hmm...aku mahu yang biasa2 aje..yang tak buat sakit mata


No comments: