Followers

Friday, November 11, 2011

11 November 2011

Apa jadi pada tarikh ini??? 11-11-11

  • My best friend, cQ solemnization. cQ rakan saya sejak zaman matrikulasi - Matrikulasi Gopeng, Perak. Super duper tahniah! Akhirnya percintaan kampus mereka ke jinjang pelamin. Bakal husband cQ, incik Zahid ni la yang kenalkan aku dengan incik tunang. Incik tunang adalah rumet incik Zahid time zaman kampus dulu.. Owh rindunye zaman kampusssssss..

My BFF sejak zaman kampus. Picture edited by cJ

  • My best friend solemnization - CikIpah. CikIpah rakan saya sejak zaman sekolah menengah - Sek Men Keb Alam Megah, Shah Alam. Ini adalah zaman super super nakal kami. CikIpah ni memang BEST, tak pernah aku tak gelak kalau CikIpah ada. Nakal kami ..issshhhh... *geleng2 kepala* Masa sesi petang kitorang akan tulis surat kenakan or memang nak berkenalan dengan senior sesi pagi. Tinggalkan surat bawah meja. Dapat balasan pula tu..pergghh *blushing*.. pastu call senior2 handsome. Dulu nampak macam dorang handsome. Sekarang, MasyaAllah.... apsal la kitorang salah target.. =p Nombor telefon memang senang la nak dapat. Almaklum la title sebagai pengawas membolehkan kitorang masuk pejabat & amek rekod2 dalam buku. Masa tu mana ade yang guna handphone. Semua pakai telefon rumah.. Paling dasyat, bagi hadiah penapis kat cikgu laser.. ngetop2 nama time tu.. o0ppzz... Owwhhh rindunya zaman sekolah

My BFF sejak zaman sekolah. CikIpah dua dari kanan.
  • My Bakal Bapak Mertua solemnization.. errrr, ni tak boleh komen banyak. Hopefully dia dapat jodoh yang baek2 & rajin. So, aku tak payah la masuk dapur nanti. *Pang!!!*

Psssttt Dulu aku pon plan nak kahwin pada tanggal ni.. hmmm nasib baek tak jadi. kalau tak confirm kelam kabut.



No comments: