Followers

Thursday, November 10, 2011

I am bride to be

ehem ehemm.. mengonlinekan diri dari kg Telok Bakong, Bota, Perak
perghhh.. line internet yang superb..yippiieeee
Alhamdullilah, sempat juga menghadirkan diri untuk wedding cQ kat Ipoh. Kalau aku tak pergi, sian kat cJ kena bawa 100pcs cupcakes & barang-barang cik Andam dia naek keretapi.. isshhk kesian2.. agak cuak juga bila tengok cQ punya doorgift & semua barang untuk her wedding.. alamak, banyak nye nak kene fikir.. lebih2 lagi bila cQ advice kene start sket2. cQ start her wedding preparation right after her engagement.. aku, after engagement sengih sana sengih sini, menikmati hari2 bahagia + keserabutan bebanan kerja di office.
another 6 months nak kerja kahwen baru la terkial2.. O-M-G
plan nak diet pon tak jalan-jalan.. makin laju tangan suap makanan ada la.. pheeeww

Now, mata aku dah berpinar-pinar tengok budget kerja kahwin. datang office berpusing-pusing pulak kepala otak nak buat budget untuk branches! tsk!! Budget task memang tak boleh nak dipisahkan (@-#)"


Bila dapat quotation dari videographer & photographer lagi la aku rambang mata.. kejap nak yang tuh, kejap rasa nak hire yang nih. Rasa macam nak shooting photosho0t banyak2 kali dengan outcome yang super duper cantik & kreatif.. owhhhh susahnya bila terlampau banyak pilihan tetapi poket tak berapa nak tebal.. sape ade cop duit?? bagi la aku pinjam.. pehhllleezzzee =p

Yess.. i really fall in love with pre-weds, solemnization & wedding reception photos & video
Seronok tengok gambar2 bahagia bakal2 pengantin with the cute pose

Saya admit saya photogodikzz, ade ko kesah?

owwhhh rindunye dengan incik tunang
pssstt esok 11-11-11 saya dapat mak mertua tiri
harap2 semuanya okiesss
(-o-)







No comments: