Followers

Tuesday, March 13, 2012

My BFF Engagement - Soo Lovey Dovey

Lepas sorang-sorang entering the club! Kelab Tunangan Orang. We'r taken! er, kecuali Cik Ayien yang masih solo.. sesape berkenan meh la masuk line *wink*
Sabtu, 10 March 2012
Congratulation & Happy Engagement to Cik Awied & Encik Aizat
Walaupon aku kenyang makan langsat a.k.a sesat nak menuju Puncak Alam tu, tapi akhirnya berbaloi -baloi.. rupanya kami antara orang yang terawal sampai. Thanks to Cik Syina for the ride. Sampai Puncak Alam, Awied pon tak siap lagi.. Ceesss ingatkan dah terlambat..
This is us - ( Ayien, Awied, Ain, Syina & aku ) OAG! hahaha.. ntah ape makna OAG pon tak tahu la..masa zaman2 hingusan dulu kan ade nama group! ishh2.. sugguh gedix okehh..kami berkawan sejak zaman Matrikulasi Perak lagi.. pejam celik pejam celik dah lebih 5 tahun kami bersahabat.. dah macam-macam ragam pahit manis gedik.. semua cukup la!

Her pelamin was so georgeous! Done by Sanctuary Bridal. Yang aku perasan pelamin Sactuary Bridal nih memang laen dari yang laen.. Ada trademark yang tersendiri.. Guitar tu as a trademark yang tunangan cik awied ni adalah seorang guitarist. The combination of yellow & chesty pink ni is sooo lovey dovey

Awied dress by Jezmine - The Old Blossom Box.. Kami punya dress by wardrobe masing2..ehe

A jar of marshmallow as a doorgift and mini candy buffet for the sweetness of the event

Till here, sekian sahaja laporan berita dari minah kepochi.. spot the kepochi in this picture.. aku le tu =P
Errr.. another 55 days to go.. should be MORE kepoh for my wedding.. PANIC but i don't want to be bridezilla

Balik dari kenduri Cik Awied, Cik Ain perasan tayar kereta aku pancit...huaaaa.. luckily i have my personnal mechanic. Cepat2 roger my father.. Thank you so0oo much Abah.. Abah la Hero aku sentiasa.. Incik tunang Hero nombor 2.. Love both of u.. *wink* Punca kebocoran dikenal pasti akibat dari sebatang paku.. hampehh.. sape la yang tabur paku kat atas jalan.





4 comments:

Dawia.Honeyputri said...

Cantiknya.. :)
suka tengok..

Innanie | Ariffin said...

jom kita berdating!

shazlea shayla @ maria said...

Dawia - me tooo.. =)

Inanie - Jommmm! Pls bring me to d World Blogger & Social Media Award ..heheheh

Scarf~la! said...

cantiknyer pelamin!
perasan siap ade gitar pink! sweet!