Followers

Tuesday, December 27, 2011

130 days to go

Dulu.. dia kecil kurus kering kerempeng, tak ramai yang memerhati cuma ada 1 2 yang tertawan kerana jenakanya. tapi walau si dia begitu, si dia mampu mencuri hati kecil ini, bukan sahaja dengan jenakanya tapi dengan gentleman+keberaniannya.
*watermark yg irritating sengaja diletak untuk mengelak dicuri oleh pengusaha jamu 'gaining weight' perasan *

Now, dia bouncer aku! Amacam? berjaya tak aku men'transform'kan incik tunang..hahahah.. baru la ramai nak mengayat.. haip2.. sebagaimana si dia rantai & sorok hati ini macam tuh juga aku tambat hati si dia..
I love u so0o much!
Another 130 days for him to be my 'imam'

Ya Rabbi, Jadikanlah aku yang sempurna untuk dia & jadikan dia yang sempurna untuk aku agar kami saling melengkapi untuk ke Jannah -Mu



No comments: