Followers

Monday, December 26, 2011

Takziah buat Che'Su

Al-Fatihah
Salam takziah buat auntie bongsu tunang ku, Che Su
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah & ditempatkan dikalangan orang2 beriman
seorang lagi saudara incik tunang yang sempat aku kenali cuma buat seketika
Arwah tinggal sebelah kawasan kejiranan ku.. tak sangka rumah arwah & rumah aku berdekatan, mudahlah incik tunang bertanggak jika datang ke Port Klang
Aku kenal arwah sejak zaman universiti lagi
Arwah pernah hantar aku sampai ke rumah & aku juga pernah menemani arwah ke hospital
Rinduuu.. Teringat senyum gembira arwah saat pertunangan aku & Incik Zeeman
Masa tu kesihatan arwah dah semakin menurun
lama juga arwah berlawan dengan sakit yang dihadapinya
Arwah pergi sehari selepas Anniversary perkahwinannya ke 16
Takdir dah tertulis sejak di loh mahfuz lagi
Hanya doa & sedekah yang mampu dititipkan buat arwah

Al-Fatihah


No comments: