Followers

Tuesday, December 25, 2012

Tiring Week

Minggu lepas adalah minggu yang memenatkan towards year end closing.. Year end closing pon penat. new year pon penat.. mid year pon penat.. haih.. every time busy dizzy review itu ini, plan itu ini, conference itu ini.. project itu ini..
and there are one day aku stay alone kat office sampai pukul 1pg. tak tahu la mana datang keberanian tu tp yang aku taw, aku nk kena siapkan kerja tu malam tu juga. That was the only time yang tenang. Kerja aku bukan sekadar dealing with numbers & paper but i also need to dealing with people from other departments. Haih.. fenin2... Luckly aku tak perlu deal with customers...

dan Sabtu lepas sekali lagi perlu ke office
After solat subuh rushing ambil Incik Husband kat hentian Putra then breakfast di McDonalds Bangsar

Then, Incik Husband kena temankan wife dia ni datang office. Pity my husband dah la jumpa Puan Wife sekali sekala pastu kena temankan dtg office pula, sampai terlena kat sofa office. 

My beloved husband, thank you for your understanding, patience & care. I am so0o lucky having you as my imam. Ya Allah, permudahkanlah perjalanan hidup ini dan urusan kami dunia & akhirat..

This, long distance marriage is torturing my soul.. rindu amattt..

No comments: