Followers

Thursday, February 7, 2013

I'm back!!

Hi my blog! Maaf dah lama tak merempan berdamping disini. Aku busy & tak busy. Bermula dengan persiapan kenduri kahwin si adik, vacation with Incik husband 2 minggu berturut-turut & as usual office task yang tak pernah surut.
Later i will review about this. Terlalu panjang untuk bercerita bila mata semakin layuuuu.
Anyway, sekarang ni aku masih berada dalam mood  berjiwang-jiwangan & tangkap cintan dengan incik husband. Usual feeling bila kerap berjumpa. Almaklumla long distance marriage maka setiap kesempatan memang tak disia-siakan. Rasa seronok feeling2 seolah macam baru bercinta. Semoga kami tak pernah kenal erti jemu antara satu sama lain dan alhamdullilah cinta ini makin kuat saban hari. 


Setelah 9 bulan memegang status isteri baru minggu lepas aku berpeluang sambut Incik Husband pulang dari pejabat. dengar je bunyi enjin kereta terus tunggu si dia depan pintu. Masing2 senyum rindu.
Incik Husband sampai lupa nak tutup pintu kereta.. hahhahah...
Ingatkan situasi ni berlaku dalam drama je. 
Dan kami enjoy masak bersama-sama. He made nasi goreng for me and its so nyummy! rasa macam kat kedai. Tapi dah dia masak depan mata aku tak kan aku nak tuduh Incik Husband beli kat kedai kan. Teruja sungguh Incik Husband nak masakkan untuk aku walaupon dia sudah agak lambat untuk ke tempat kerja. Those weekend, rasa seronok amat dapat merasa jadi surirumah walaupon sekejap. Alhamdullilah

Thank you Incik Suami. I love u





No comments: