Followers

Saturday, February 9, 2013

Smash Entry for Coklat Eyes

Tadaaa.. macam maen badminton pula ada smash2. Anyway entry ni special untuk adik Innanie Arifin. Sebenarnya sejak TERjumpa hari tu memang nak story pasal blogger famous yang very humble ni. Tapi as usual sebab bzzzzzz yang amat baru sekarang aku bercerita.  At the same time,  kebetulan adik CoklatEyes ni buat segmen blog kesayangan CoklatEyes & omg! omg! ada entry pasal aku juga.. DISINI.. muahaahahah. thank you dear. 

Kenapa aku rasa adik CoklatEyes ni humble & selesa berkawan dengan dia?
Sebab... walaupun dik CoklatEyes ni famous tapi dia tak segan, sudi berkawan & tak menyombong. Dik CoklatEyes yang famous ni yang add me kat Facebook! hambooii... selalu korang add orang famous. ni sebaliknya k! Aku memang tak berapa suka kalau dah add as friends tapi tak berkomunikasi. And surprisinggggly, she different!!! she will response to you tak kisah la mesej or just a simple comment/like to your status or picts.  Honestly memang aku  rasa macam ada instinct rasa selesa berkawan dengan dia. ceehhh.. macam sixth sense pula. 

Actually, memang dari dulu ada perasaan nak jumpa dengan adik CoklatEyes dagu runcing ni. Hari tu dah plan nak jumpa masa blogger photoshoot session yang Nadia organise. But unfortunately aku kena ketumbit la pulak & at the same day aku ade appointment dengan Emperor Spa.
Tak sangka pula boleh jumpa dik CoklatEyes ni di majlis kahwin kawan aku. A few days before nampak la status dik CoklatEyes pasal emcee..emcee & emcee.. tup tup tup terjumpa dik CoklatEyes kat majlis kenduri. Mula-mula risau juga tersalah orang. Tengok tengok tengok..haihh memang sohih! nak tegur tak nak tegur tak.. and since pengantin ajak ke pelamin & dah hampir sangat ngan dik CoklatEyes ni.. mari lah kita mulakan sesi tegur menegur.. kalau ko tak ingat akak pon ko kena buat-buat kenal taw! hahhaha..

Nah ni gambar kami. cilok from Blog CoklatEyes



Ni pula gambar kawan-kawan aku minta tolong dik CoklatEyes ni tangkapkan. tak tahu malu betul siap request dik CoklatEyes ni tangkapkan. Dalam hati aku, haiiihhh jangan la korang request macam2 dari dik CoklatEyes ni buat, nanti dia letak dalam blog malu gua...hahhaha.. my BFF ni memang ratu comwhoring. oh aku pon..ngeeee



Lastly, jom terjah blog dik CoklatEyes ni www.coklateyes.my
psssttt. dia ni bakal lawyer k. Jangan korang macam2, tak pasal-pasal nanti *see u in court* *kidding =P






10 comments:

INNANIE ARIFFIN said...

kakak. terharu T_____T

tq tq tq tq

aindzaya said...

ain pun selalu jugaklh lepak kt belog beliau..belog beliau memang best kann...

Unknown said...

wah.. :D

mujagirl92 said...

wah,, tahniah jumpa blogger femes

Unknown said...

hehe terkejut ingtkan smash ape laa td.. nanie ni mmg friendly, best kan :)

Akhelaken said...

betul tu si dagu runcing ni mmg mesra rakyat gitu :) Follow sini sekali lah boleh?

shazlea shayla @ maria said...

Innanie - Your welcomedear =)

Ain Dzaya - Agree!

tyra lee - double wah!

Nurmajahidah Ismail - Tq *wink*

Hanisa Moss - Tu la si nanie ni, saje je kannn..heheheh

Akhelaken - Silakan =)

ieta said...

hehe... tergezut I... ingatkan gaduh tadi. haha... bagus punya entry title. Nak follow boleh...?

shazlea shayla @ maria said...

heheh.. sile la ieta

Dayang Deno said...

salam...! :)deno datang dari segmen blog kak coklateyes ^_^btw, deno foloW sini... jom ke blog deno? hehe

http://dayangdeno.blogspot.com/2013/02/segmen-blog-kesayangan-blog-coklateyes.html