Followers

Monday, February 1, 2010

..celeb8..

It's was my third birthday cake in this year!!! owh-oh x shangke tahun nih ramai yang tolong ingatkan aku berkali-kali yang aku makin tua.
n d famous question is "bile ko nk kawen???"..
"malam nih aku kawen!" tergamam tak kalo tiba2 aku jawab cam gitu..komp0m kene hempok sebab tak layangkan kad jemputan kat sesape..tanya la kat sape2 yang dh 4tahun++ kapel.
kompom rase cam dan2 nih jugak nak kawen..tapi, zaman sekarang kahwin bukan semudah ko potong birthday cake. macam2 kene fikir, kalo style dulu2 cuma fikir hari ape nak rebus telur, bape biji nak kene rebus, ape tips nak elak telur pecah time rebus..
But now, nak pakai goodies bag yang macam mane, nak kaler ape, nak letak cekelat ape, nak letak kueh ape, nak bg cenderahati pe *cermin, cawan, kipas, sapu tangan, etc..* zeeman Zaman makin kreatif, makin bertambah usahawan-usahawan yang inovatif. perkenal itu ini.. cuma poket bakal pengantin tuh pon kene la advance inovatif supaya tak terkoyak rabak (T__T)"

ok ok back to d celebration! it was simply simple but nice! kunun kamu2 nak wat surprise tp si chef dah upload gambar Moist Choc Cake tuh terlebeyh dulu dalam facebook.. memang advance la si Anis Big Oven neyh. naseb baek gak anis upload my Moist Choc Cake tuh sbb klo aku tak ternampak kompom aku tak pergi Serambi Restaurant malam tuh. I thougt kowang sume bz..ngeee.. special thanks to organizer -->> Liza, Nor, Ipah & yuhannis.. n thanx to kamu2 yang datang =)
wif cik liza d planner a.k.a dayang tukang potong kek aku


natasha hudson kat blakang tuh pon nak pose! ehe =)


dan
aku rindu pada
.
.
.
lelaki berjersi 17 ini..bile kamu mahu datang celeb8 saya buat kesekian kali nya???

nota kaki :: ade lagi teman yang dh janji nak celebrate =) aku tahu kamu sedang membaca..jangan larikz!!!

nota kaki lagi :: thankz to hazz da bomb! seyes aku suke TAJUK entry ko pasal besday aku..hahhahahah..n d video was awesome & sweeeeeeeeet! =)


No comments: