Followers

Sunday, February 7, 2010

.. aku bertukang - aku berjalan..

..sabtu..
hari yang memenatkan but fun!
yeah kunun2 macam fun walaupun ade yang tarik muke dengan perangai kitowang~lalalala.
Ape ko ingat aku lemah lembut kederat itik.
er, tp tang kederat itik tuh mmg diakui sebab aku x larat nak angkat beban berat2.
pastuh mak mesti ckp "haih..kederat itik betul kamu neyh''
doa ibu kan makbul alasan

pagi sabtu dimulakan dengan makan!
RM 17.60 untuk lunch 2 org
lauk beli kat gerai bawah total RM10
kueh ubi RM2
kopok leko RM 2
cekodok pisang Rm1
Teh 'o' beng 2 = RM2.60
inilah bahana bile pergi beli makanan time perut dah jamming rock n nafsu mbuak2

Pas makan, time to bertukang
kederat itik pon kederat itik lor
almari pasang siap aku dah seminggu tersadai x pasang2
nasib baek ade cik aimi bazilah tolong psg kn
Thanks!
see..smpai naek urat tangan kitowng
padahal nk masukkn skru je pon
ini bukan kerja mudah!
skru kenalah masuk dengan lurus
xbleh senget2
keluar segala urat dawai

dan hasil nye.... amazing! YESSSS!!!! jd almari..hahahhahah



bile dah siap, dragon fruit as pencuci tangan & mulut =)


time siang tadi ternampak banner HP fair kat Bangsar South
So, mlm kami terjah ke sane
ade yg suggest naek kete but rasenye better jalan kaki je sbb dekat
kang klo bawa kete kene cari parking pulak (@_*)''
aku & aimi ingatkan kat Bangsar South Old Town White Coffee
teeettt
tp rupenye2 kt The Sphere, Bangsar South
hambekkk ko 1km kitorng b'5 jln kaki
nak patah balik rse cm rugi sebab dah separuh jalan
huhuhu
sampai ade yg tarik muke
alar, org laen pon penat gak
so, xyah nk claim ko double the penat
ape yang penting "SMILE''+"ENJOY"
kadang2 bile ko biarkan rse marah n beban itu pergi mesti ko dapat nikmati keceriaan yang kami ade =)


me in blue wif aimi bazilah




nota kaki :: ini blog aku, tulisan aku walau ada cerita tentang kamu tapi aku ada hak untuk mencoret =P maaf dipinta andai terasa

2 comments:

Hezesuze said...

wanita besi...muhahaha

shazlea shayla @ maria said...

ch0p...bukan wanita besi tapi gadis besi! eheh