Followers

Sunday, January 17, 2010

..entry tanpa tajuk..

3a.m..aku masih berjaga...sedaya mungkin menyiapkan tugasan pejabat.. padahal esok dh janji nak pergi melalak dengan cJ, cR & cQ.. Awied pon nak it0t tp aku tkot dowang2 segan ngan awied or awied yg segan dgn downg2..
pffttt..minggu yang memenatkan..isnin-->Jumaat balik pukul 10malam..nasib baek ade yang sudi nak tumpangkan sampai depan Uncle Guard Vista..klo tak, kene la menapak dr opis ke stesen LRT Masjid Jamek..btambah+tambah penat sel-sel badan aku
kerja lebeyh mase pon tak siap-siap gak task nye..ade je yang nak kena amend..adoyaaaiii
Yang paling tak best bile ade politik pejabat..
DAAAAMMMMMNNN
sangat sakit hati bila diri terkena
sebab miscommunication n misdirection, aku yang dipersalahkan
Yes! I'm still young, still new but I'm not supposed to be blame or underestimate
Owh..berat sungguh beg beban yang aku pikul kerna title sebagai scholar, diisi dengan high expectation dari mereka..
Berat sampai buat aku tersadung..
Sampai aku terluka
Dan aku balut dengan mutiara jernih
Mujur masih ada yang supportive, pemberi semangat! walau ada kala nadanya tegas hingga buat aku kecut perut & otak ter'jam seketika..
Aku harap aku mampu bertahan!


nota kaki::keserabutan itu berlalu pergi bila berjumpa sahabat2 & family! so, let's karok tomorr0w! n I'm so0o craving for McD Mega breakfast...*dr0ol*



No comments: