Followers

Sunday, January 3, 2010

..Re-U.


Baru je balik dr Kelob Golf Sultan Abdul Aziz Shah, Shah Alam

Aku x maen golf p0n malam-malam buta neyh..maen makan-makan je kat Kelab Golf tuh.. Reunion SMKAM..s0nok jumpe kawan2 lame.. tapi aku lagi puas n rase lebeyh hav0c time berbuka puase hari tuh..maybe sebab suasana yang agak formal & aku tak berkesempatan nak mingle ar0und ngan kawan2 yang dok kat meja yang tak terjangkau-jangkau..

Makanan..quite variety tp agak kurenngg..

BUT

wat ever p0n aku bersyukur & berterima kasih pada AjK2 yang dah bertungkus lumus n spend mase utk arrange everything..aku tahu, untuk minta pendapat buat reuni0n mmg mudah.. itu ini cadangan melimpah...apatah lagi bile suruh mendaftar..tp bile tang nk bayar..ha~ih ramai yang liat..klo free, confirm 0ver the limit..Tsk..(T_T)

C0nGratz to k0rang..at least k0rang dh buat sedaya yang mampu..thanx for d nite..anyway, goodies bag n isi nye c0meyyy =)


n0ta kaki :: m0ment yg paling hav0c..mestilah time ber'camwh0ring'!!!!! mentang2 zaman kamera yang gune filem dh x de..ngeeee..klo x mesti sume nk jimat2


No comments: