Followers

Tuesday, January 26, 2010

..hadiah hari lahir hadiah duka...

tak tahu kenapa..the day before my birthday on 26Jan..selalu duka, muram..tapi yang aku perasan most of 25Jan every year mesti hari duka untuk aku. ade je bad luck..unpleasant unhappy..
macam hari ini..bermula seawal pagi..ada je yang tak kena..lepas amek barang laen, barang laen pulak yang tertinggal..ha~ih... kat opiz, i'm very upset bila xdpt nak catch-up..very very =..(
oh tuhan. mengapa perlu aku lalui detik-detik seperti ini disaat aku mensyukuri setiap nafas yang memberi aku nyawa..
sungguh sangat down hari ini..aku perlu kekuatan, ketabahan & keriangan..my wish..
mungkin kamu melihat aku hampir sempurna.. apa guna ada itu ini kalo beban makin tambah..
I am the person who evaluate my self. Perasaan oh perasaan.. Rase macam terhempas dari langit tinggi.. Selama ini hidup mewah dengan kepuasan but suddenly tak mampu nak buat amanah yang diberi.. Seyes dah rase macam kaca berkecai..!
Aku mahu kekuatan! Biar kecaian kaca itu bertukar jadi berlian.. Tapi aku tahu tak mungkin.. Jadi aku biarkan dengan harapan agar kaca itu membias kilauan pelangi..Sekurang-kurangya masih ada warna ceria menemani...


nota kaki :: ''Di saat kita menikmati mentari, tiba2 Allah turunkan si hujan.. sungguh kita resah..tapi rupa-rupanya Allah hadiahkan si pelangi memukau''



No comments: