Followers

Saturday, April 28, 2012

Counting the days

OMG! Blogger template dah berwajah baru!!! serius lembabes nak faham & update.. Plus kepala berserabut dengan macam2 benda sekarang.. Widget kat bawah ni memang menakutkan aku! 7 days left before my solemnization day.. macam tak percaya je.. hopefully semuanya berjalan lancar dan tetamu berpuas hati dengan layanan ans service dr tuan rumah..

pstt... teaser baju nikah saya! i like it! pergi fitting, baju sanding and nikah aku dua2 longgar.. I lost my 1 inch! hehehheh,, untuk baju nikah aku tak alter utuk fit. sengaja buat longgar.. so, senang la nak duduk gaya sopan dalam masjid nanti.. untuk baju sanding, aku fitkan lagi sebab ukuran badan semakin menurun.. yeehaaa.. balik dari fitting terus selera makan memuncak sampai aku baham macam2 benda...haihhhhhh.. fikir2 balik risau juga kalau tetiba tak muat.. dah la kak lynna ( butik seri mempelai) akan datang hantar baju one day before solemnization... whoaaaa







No comments: