Followers

Tuesday, April 3, 2012

Debar!

Serius sekarang rasa macam tak de hati nak scroll blog sampai ke bawah!
Rasa macam jantung masak ranum berguguran Gedebuk Gedebak!

33 days to go!
Oit.. gedebukzzzz Bunyi jantung

Progressss? sana sikit situ sikit tapi yang banyaknye tak settle lagi

Aku baru sedar balang spice jar ala2 IKEA tu kena basuh dulu!
1000 balang untuk dibasuh
1000 balang untuk di lap
1000 balang untuk ditampal sticker (sticker dah order tapi belum sampai lagi)
1000 balang untuk diisi kueh (pencarian kueh belum berakhir)

Barang hantaran ada yang belum beli lagi.. Gelang/cincin pon belum beli lagi
*ada rase macam nak hempuk i tak?* sambil cakap "Maria wake up!! your BIG things for your BIG days tak settle lagi"

Bab kad aku hanginnnn sikit.. sabtu lepas aku follow up x siap lagi!
Bila naek suara sikit cepat2 orang dihujung talian jawab
"Printing sudah kak tapi kt bahagian lipat tu lom compress lagi"
Aigoh!!
Gambar untuk banting pon lom buat lagi

Baju nikah baru kejap tadi aku call tailor & remindkan.. later i'll do the review k! Tak adil kalau review dulu before pakai

Barang hantaran pon lom settle

Surat kebenaran nikah dari pihak lelaki baru je sampai siang td.. lambat gak.. lama sungguh orang yg berkenaan simpan..Tak paham aku!
So, target nk settlekan munggu ni

Readers, doakan semuanya berjalan lancar ye .. ameeen

Its getting near!
pssttt: perbezaan 2 tona..ahakxxx





No comments: