Followers

Sunday, April 15, 2012

Mari membebel

I'm done with Battleship!. My first midnight movie with bestie.. ni gara2 kerja gila with cR1 (CikLinda) & cR2 (cikRina).. hurm.. ok la movie tu.. it's the genre that i like. Effect memang macam transformer punye cerita.. kala part kaca pecah tu, sebijik2 boleh nampak kaca tu berderai.. Tapi tengok cerita ni buat aku lagi banyak beristifar. Gambaran kiamat adalah diluar kotak fikiran kita. Macammana dasyatnya jika kiamat itu digambarkan sehingga ibu2 mengandung pon boleh keguguran takutnya.. Astagfirullah.. Tapi jika bumi musnah seperti dalam cerita Battleship ni pon aku dah getar hati..
Aku hanya manusia naif & dangkal yang tak terlepas dari dosa. Tuhan ampun kan aku.. semoga ada ruang untuk aku bertaubat & beramal sebelum kembali kepada-Nya.

Wallahualam



No comments: