Followers

Friday, November 23, 2012

Review: Handbouquet



Sangat-sangat berpuas hati dengan hasil kerja tangan Puan Laila.
Laila kawan aku masa MRSM Jasin dulu. Ntah macam mana tertahu yang Laila berbakat gubah2 bunga tangan. Terus laju-laju aku contact and book servis dari Laila. Lagi senang berurusan dengan rakan sendiri. 
Memang sedari awal lagi aku dah plan nak guna real flower as my handbouquet (hb). 
Untuk bunga tangan semasa nikah aku serahkan pada Laila untuk design & pemilihan warna. 
Manakala untuk hb yang  digunakan semasa bersanding memang aku dah bayangkan handbouquet aku haruslah sama warna dengan kasut. Kesian Laila keluar masuk kedai cari warna bunga yang aku nak.
Roses memang dah tiada stok untuk warna yang aku nak. Jadi sebagai alternatif Laila belikan bunga jenis *aku lupa jenis ape* Dahlia maybe?

Anyway, thank you very much Laila for being part of my memorable day



Picture Credit to Mr Zameer


Picture Credit to Mr Zameer

P/S: This is schedule entry






No comments: