Followers

Tuesday, November 20, 2012

Review: Make Up Sanding

Aku sangat berpuas hati dengan servis andaman dari Kak Sue ni. 
Aku panggil Kak Sue cantik..hehehe
Muka kak su ni georgeous dan yang best Kak Sue ni sangat-sangat teliti, caring & happening orangnya. Kak Sue bukan sekadar make up kan sahaja tetapi dia berikan yang terbaik supaya pengantin yang di andam nampak cantik berseri.. cewaah.. puji lebih-lebih pulak aku. Anyway, this is not paid advertisement. Review adalah berdasarkan apa yang hati aku rasa,. So, hati aku cakap PUAS HATI. Tangan pun laju la nak menaip. 
Kak Sue memang very transparent, kalau dia rasa tak cantik dia akan cakap tak cantik. Contoh veil yang vendor berikan pada aku agak tak sesuai di padan dengan baju aku dan corak kat veil yang tak center. Terus terang Kak Sue tu membebel walaupun vendor tu pon kawan dia. Nasib baiklah Kak Sue bawa spare veil yang memang match bagai pinang dibelah dua dengan baju aku.. Oooh i am so glad! Kalau ikut kan perangai redah aku, memang aku tak kisah pakai veil yang mula-mula aku dapat tu.. almaklum la dah last minit.
Aksesori yang Kak Sue bawa pon cun especially Crown. Sangat-sangat suka dengan design crown ni. terletak kemas & sweet! Oo.. tapi ada 1 lagi aku berhutang dengan Kak Sue ni, Keris!! Ntah macam mana boleh pula tertinggal keris masa nak pulangkan barang-barang Kak Sue. Asyik  tertangguh-tangguh je nak jumpa Kak Sue. Ya Ampuuunnnn...
Really hope to meet her again ~~
Untuk bride to be area Port Klang or Klang you may contact and hire her as your MUA.
 Highly recommended 





Thank you very much sis!
Sue MUA 012 9103744

xoxo

P/S : This is schedule entry



No comments: