Followers

Sunday, August 9, 2009

.sakit-tiada.hubungan.dengan.vavi

aku syak aku sakit. jangan bimbang. ini tiada kene mengena dengan virus vavi waima penangan B1N1 orang .

Tiap kali jamah nasi mesti sakit itu datang. . Ha'ih pelik.. aku pasti ini bukan kerje bomoh siam ..PASTI sbb jarum penimbang tak turun & tank kecil msih belum muncit . Kalo nenek aku tgk aku makan pon mesti ayt die ''ha'ih..kucing pon makan lagi banyak dr kamu''..Aku - mmg r. tp kucing tak makan manyak kali macam cucu mak tua neyh. Dalam hati je la... kang kalo bersusun ayat tuh kat mulut mesti ade yg muke kelat..ish3

Morning, if breakfast nsi lemak mesti kapel dengan sunnah rasullullah. tito siang sebelom zohor. Tapi sebagai muslimah yg terlebeyh maju 30 minit sbelom zohor mane cukup. Mesti la tawaduk praktis smpai kul 2 petang..

Petang,if makan nasi mesti terkapel dengan ma'arof makruh. Rase cam ade setan maen tali skipping kat mate neyh.. shooh shooh.. g maen jaoh2..nih yg terpakse panggil ustaz aidil nih.




glitter-graphics.com


No comments: