Followers

Monday, August 31, 2009

..the-BEST-moment0..

I do LOVE yesterday very much..sangat seronot bile dapat ketemu dengn mereka2 yang kepochi..Damn! almost 10 tahun kite tak jumpe.Congratz & Bravo kepada 0rganizer dan korang2 yg sporting lagi kewl!

zaman dolu-dolu



zaman :: jiwa muda darah manis~




Ade yg dah berubah - tambah lemak or kurang lemak.Dan ade yang msih mantain macam dulu..ape rahsia?~lalala

Cikgu-cikgu..thanx sebab berjaya didik kami..aku gembira dan tumpang bahagia tgk kawan2 yang berjaya..ada yg dh jadi businessman n ade yang masih belajar..nakal2 kowng, tp kowng masih x jemu mencari ilmu..Tabik spring la.toink toink...

30 ogos 2009..terima kasih untuk momento yg x mungkin dilupakan =)

klik sini utk entry BM - incik Man

klik sini utk entry BI - Cik Honey



4 comments:

Sharieyna said...

mariaa...xtau kau ade blog jugak. hahahha.. aku add kau dlm list aku ok

shazleashayla said...

Okies..kau jugak =)

RidzuanZamzuri said...

ahaha,,tu la kan..mmg best..aku pun xsangke yg majlis buke pose kite tu meriah gile..bg aku,kalu kite nk buat sesuatu,buat smpai jadi n bersungguh2..insyaallah,boleh jadi..itu la aku,fendi n fikri buat..

shazlea shayla @ maria said...

wan..bukan ko, fikri n fendi je..kitowng yg laen2 pon terlibat same menyumbangkan kemeriahan itu..
terBBAAAAEEKKKK... =)