Followers

Sunday, October 10, 2010

10102010

3 hari lepas 07102010 genap 5 tahun aku dan die declare as couple..ceh.. kene declare taw, kang xpasal2 ade yg x mo ngaku.. declare time sahur 2 ramadhan, zaman kolej dating tepi court badminton.. lokasi lebih tepat tepi longkang.. tgh aku pura2 teragak2 (padahal dlm hati is yahoooo0ooo..yES YES i wannabe!) nk bg jawapan, tibe2 "Ässalammualaikum..."
pak cik UK(unit keselamatan) wat kami terkezut...maka nye jawapan aku kt si die bsambung esok..heheheh..

semalam incik zeeman datang.. fuuhh.. sgt2 rindu since dh 10 bulan aku x jumpa die...
hari ni 10102010, saya hantar die balik, kt hentian putra..
seyes x puas nk jumpe..makin btambah2 rindu ada la..adeehh...
nape la terangganu tuh jaoh.. kan bagus klo terengganu tuh sebelah port klang or shah alam..

Best betul si die dpt tido time saya drive.. klo dulu masing2 nk drive skg masing2 dh malas nk drive..~~

nnnt dtg lagi taw, walaupon x fair asik kamu je yg dtg sini sbb sy x pernah pergi sane..
5 tahun..lame tuh..
bukan tiada org laen yg cube approach diri nih..
ada dekat ada jaoh..
tp xtahu kenape keyakinan ini cuma ada pada kamu..
kamu lucu..
kamu sabar dengan kerenah sy..
tahan cubit maki dan sindir saya..
tiada laen cuma kamu..
saya harap kamu yg terbaek utk saya
dan saya yg terbaek utk kamu..
klo boleh saya nak kawen bwh pedang.. boleh ke? *wink*
tp klo x dapat pn, xpe la..asalkn yg lafaz ijab itu kamu
itu dah cukup buat saya tersengihhh girang =)

saye bawa die jalan2 pergi I-city sebab saye mmg teringiiinnnn sangat pergi sane.. tp ngade2 xmo pergi first time dgn kwn2..nk pergi dengan si die jugak..bile dh smpi sne.. x de la best sgt.. to0o crowded denagn manusia2..n rumah salji die kecik je.. adehh, cube la buat besar sket.. rase mcm mbazir karen la pulak..ngeeee...






2 comments:

shahirahkhairudin said...

sweet.. semoga cepat2 ke jinjang pelamin dan dipanjangkan jodoh sampai akhir hayat .. =)

shazlea shayla @ maria said...

maceeiihhhhh..yaho0oooo =)