Followers

Sunday, October 17, 2010

adikku millionaires wanna be

bulan lepas aku masuk bilik adik lelaki aku
tercabar okey bile ko masuk bilik adik ko dan tibe2 terjumpe buku neyh...
wallawaeeeyyyh..

then this week aku jumpe lagi
ade 4 buah.. okies!!

waahh..ini mmg dah tahap bsungguh2 die nk jd millionaire
~ameeen..harap2 aku boleh tumpang sekaki..hehehe

aku try la jugak selak2 buku ilmiah nih..
menarik tertarik lagi da bo0m
tapi aku tak yakin la aku boleh invest untuk segala macam neyh dalam masa terdekat
walaupun gaji aku ngn adik aku lebih kurang kurang
errr...gaji aku terkurang lebeyh2 beberapa rat dari adik aku,
tp untuk aku ade simpanan segedabak macam die memang la sukar..
aku hidup di darat..
die hidup dilaut *adikku BUKAN seorang anak ikan*
makan tersedia..
tempat tinggal tak payah bayar sewa..
tak??? no tax nak kena bayar sebab die international service..
transport tak payah fikir nak isi minyak or nak tukar tayar..
nak pergi shopping?? kena la tunggu jejak tanah dulu..
tu pon ape la sangat setakat nak shopping dekat area pelabuhan dermaga..
and paling best, die memang TAK reti nak bershopping kan barang untuk kakak die sorng neyh..
tuh pasal la jimat btolll duit die...

aku lak,,
hidup kt darat..
nak kena bayar minyak kete, parking kete & $$$ aku baru melayang tukar tayar kete jap td..
shopping??
aku bukan shopalicioussss tp kdg tershopping gak utk adik2 n parents..
sewa & bil utilities kene bayar..
makanan nak kene bayar..
serba serbi $$ sana sini..
last2 berape sen je la yg tinggal..

when can I be a millionaire?? psstt..kamu2 ade skim pantas kaya tanpa cagaran tak?? hihihi..


No comments: