Followers

Sunday, November 28, 2010

Frustrated WeekEnd

Frust sebab plan ke Broga cancel jam 3.35a.m
lagi 2 jam untuk bergerak
Tapi aku tak de la frust sangat sebab dah daki minggu lepas
Sian NorClarita, tak dapat pergi
Sian gak kat adik aku yang beriya balik umah nak ikot rombongan meminang Putera Broga =P
Sian NorClarita ghairah2 nak pergi weekend ni
Plan cancel sebab fotographer si Rain migrain
Yeahh, untuk orang2 yang camwhore macam kami memang mati kutu kalo tibe2 fotographer tak jadi nak ikot
kamu camera penting wo0o

So, we headed to MAHA
makkkk aihhhh.. berderet kereta sampai tak nampak pintu masuk
semua pintu masuk kami usha
memang tak nampak satu pon
punye la maha ramai manusia
CANCEL!!!
FRUST lagiiii

we decide to go to Alamanda
North Parking FULLLL
so, terpaksa pergi South Parking tingkat teraaaaaatttasss baru ade tempat nak letak siBiru
kunun nak manjakan diri dengan hidangan best2
tapi yang datang is tasteeeelessssssss

terriyaki chicken steak


Jangan tertipu dengan presentation waalllaaweeyy ini


muke gediks tak ikhlas layan tasteless food of the day



NorClarita bengkek dengan ketidaksedapan hidangan kueyyteeooww steak sampai tak mahu pandang camera

Hari ni pula, Ahad 28 Nov
aku kejut kan adik aku seawal2 pagi
nak ajak join aktiviti meowwbank kat kajang
Sekali sampai simpang depan rumah Pak Cik Sameon, siBiru buat bunyi pelik2
adeehhh, tak berani aku bawa kamu
so, terpaksa la patah balik jumpa pakar
Plan CANCEL lagiiii



No comments: