Followers

Thursday, November 25, 2010

the devil of weekdays

ingat lagi pasal entry aku dah pindah rumah
ala, yang kat SINI
a'ah SINI dalam blog aku
sile godeh2 bulan INI or bulan SANE punye entry ye

haih.. malasnye aku nk pindah
separuh barang dah letak sane dua minggu lepas
tapi.. tuan punye badan belum pernah tidor kat sane
still ulang-alik Port Klang - KL on my weekdays
dah jadi makin tegar redah traffic jam yang macam ini di pagi hari
nih pemandangan biase selepas keluar tol batu 3..betul2 depan Empire Shopping Gallery
adeehh..
meter kelajuan tegar aku

kelembabes yang membuatkan aku perlukan bahan2 additive
supaya setan2 yang bergayut kat mate trepelanting ja--oh ja----oh
Ganja tak de
Heroin ilek
Ecstacy tiada
so, this is the solution
a Nescafe a day make your eyes BUNTANG
dan supaya mata aku nih jadi macam ada batang mancis antaranya
Buntang eh..bundar =)
tapi bila sampai rumah aku dapat la ceramah FREE dari doctor yang belum punye tauliah
my mum la
tajuk ceramah
eh, aku bagi isi2 terus la
"kamu taw tak, tak elok minum nih hari2..tuh dah ketagih la tuh bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla ...(isi kandungan dah tak dapat diserap..-tepu-.......................................)"

dan sebelum sampai ke office
haruslah parkir cik biru kesayangan di parkir2 yang berharga MURRRRRRaamm kat KL nih
syahdu bila harga kat tiket tuh aku times seminggu@sebulan@setahun
huuuarrggghhh...sob..sob



No comments: