Followers

Saturday, January 1, 2011

Penangan The Food Craver

Heyyy you The Food Craver!!
korang memang selalu menggoda aku yang lemah iman ni dengan seksi meksi so0o tempting fo0d review..
buat aku tak menyesal tempek blog link korang..

so, penangan entry SINI
telah bawa kami untuk melantak dengan lahapnye sopannya

Walaupon bernafsu perut tong drum kosong, tapi mesti bermula dengan bismillah
Can you compare the chicken size with my hand size??


Incik Zeeman enjoying Turkish Coffee & Nasi Arab with chicken kebab.
cawan Turkish Coffee nih memang comel sampai buat kitorang tahan gelak time waiter tuh hantar kat meja kami


second dishes, Lamb Kebab


akhirnyaaaa..kelicinan pinggan kami!
aku dah cakap, I CAN FINISH it..
no wonder korang cakap aku bela jin kan?
heyy u.. pandai2 u fitnah i yer..lampu ajaib pon i tak de taw =P


lepas makan jangan cuba2 nak lari taw..
nampak tuh, ade CCTV bergerak lagi tuh..hahaha

so, that is how we end the last day of 2010
*er, actually ade 1 important part lagi, nnt aku update.. clue: shining2*
Welcome 2011
and the new chapter begin..




P/s : Untuk lokasi & full review, korang boleh terjah blog The Food Craver


4 comments:

NURUN said...

WAH SEDAPNYE MKNAN KT SITU. NYUM2!

fara said...

Ala. Nape laaa sume tmpt best mkn kat Shah Alam :(

Dhea Ahmad said...

wah nyummmyyyhhh...sunggoh menyelerakan...and ayam dia pun boleh tahan besau....

Unknown said...

fev.! tp ta leh mkn bnyk2 sbb pewot kck. haha