Followers

Friday, December 31, 2010

Proud to be Blogger

Pagi nih tetiba rase proud-proud jadi blogger..
Walaupon aku tak sefemes Fatin Liana, tidak s'otai Kak Di Green Apple apatah lagi se HOT Elia awek Khairul Fahmi Che Mat..
Walaupon aku cume blogger picisan, tapi bestt wo0o jadi blogger..
Hari2 raba keyboard sebab tak ade handphone canggih

Kes pagi tadi dalam LRT, pheww..

Dialog 1 : Weh betul ke Jumaat cuti?
Dialog 2 : Jap2, aku masuk office dulu. nanti aku kompem balik..
Dialog 3 : adeh keje banyak gilerrr.. apsal sok cuti lak? betul ke weh

Itulah antara dialog2 kepochi.. cakap kuat2 budget macam orang laen tak tahu.. kunun nak kasi orang laen hairan & confius.. sadis aku tengok.. nak je aku bagi name card blog aku shazleashayla.blogspot.com *kalau ado*
sambil cakap *plus muke comey terkebil-kebil*

"Abang masuk blog ni untuk berita2 terbaru.. kepastian, ke'confirm'an.. sila lah ye.. sebab kalo saya tak update pon link blog sharinginfoz kat sebelah tuh selalu je update.. tapi, sebelum klik kat die, abang klik tabung kerja kawen saye ye ye"

Logik tak? zaman2 sekarang ni, berita zup zup zap je sampai..kalo korang kalah berebut remote nak tengok bola ngan bini pon, you have second choice! tatap la Facebook or twitter!
Masuk je bola dalam jala gawang, kompom status2 kat social network

GOL!!!
.
.
GOL!!!
.
.
GOL!!

senang kan?
habis je match, bukak blog..
berdesup-desup entry baru yang fresh pasal game kejap tadi.. phewww!
aku shukeeeee!!!!!

Tahniah Malaysian blogger!
Sinar proud sampai i kene pakai spek itam & posing gagah.. fokus pada muscle hebat i..ko ado? nan -ado SENYAP

P/s : Sedang menunggu incik zeeman datang.. will meet him this morning! Oh pagiii tolong lambat sket bole? i nak tito nyenyak2 dulu but this blogging world always make me tak tido2..pfftt



7 comments:

Sharinginfoz said...

thanks for the link, update jgn tak update

mie said...

fuyoo!!!
ni pun dah glamour ni..
ehheeee

Unknown said...

proud gak,,ahaah

Ask said...

Ank Mak dtg sini n follow.. Jom tgk aku ank mak plak.. hehe.. jgn lupa undi ya.. follow klu sudi.. kamu baik hati kan =)

http://renunganask.blogspot.com

Tajul said...

hai..nice entry..zaman sekarang ni rsanya org spend masa depan lappy berbanding tgk tb.hehee..blog dan social network yang lain mmg banyak bantu kita dapat information kan..saya blogger baru, nak minta tolong kalau tuan blog blh jenguk2 blog saya dan komen apa yang kurang.kalau boleh komen tu dekat email saya boleh.kalau sudi la ye.huhu..

tajul.hidzuan@gmail.com

Tajul said...

hai..nice entry..zaman sekarang ni rsanya org spend masa depan lappy berbanding tgk tb.hehee..blog dan social network yang lain mmg banyak bantu kita dapat information kan..saya blogger baru, nak minta tolong kalau tuan blog blh jenguk2 blog saya dan komen apa yang kurang.kalau boleh komen tu dekat email saya boleh.kalau sudi la ye.huhu..

tajul.hidzuan@gmail.com

Ogy said...

salam ziarah :)