Followers

Monday, August 22, 2011

Dari 3 Tinggal 2

Bapak aku nih memang suka buat surprise.. terkojut den!
aku balik rumah tengok abah tak de.
tanya mak
rupa2nya abah ke Ipoh jual kereta
Kereta yang banyak berjasa, aku nih memang sentimental sket
adehh.. lepas ada Bronzie, aku dah tak berkesempatan nak naek kereta Abah
Memang dah usang kereta tu, rasa macam naek besi bergerak
Umur sebaya dengan Bluebie cuma Bluebie nampak macho & sporty.
Sejak ada Bronzie, abah dah jarang bawa kereta dia.. enjinn dah tersedak2..
alasan abah, kereta tuh banyak nak kene repair..
tapiiiii rindu la nak merasa naek kereta tuh buat kali terakhir..
hmmmmm...... tinggal memori
So sekarang ni, dua-dua kereta yang ada kat rumah tu atas nama aku..
Liabiliti2.. road tax, Insurance, Maintenance
Ish.. jangan la aku lupa daratan & jadi anak derhaka..
Semoga keluarga kami senantisa dimurahkan rezeki & hidup dalam keredhaan Nya
Ameeenn

Kenangan si veteran bersama Bluebie



No comments: