Followers

Saturday, August 20, 2011

A surprise on shopping day!


Hari ni aku & my ever longgggg BFF cik nor clarita turun shopping kat KL. Beriya aku ajak Nor datang KL.. Sebab takut next week dah balik kampung nanti tak sempat. Lagi excited bile dapat email dari big bos pasal advance bonus & bila tengok akaun bank dah ada nombor2 cun ($_$).. Syukur alhamdullillah! Terima kasih atas rahmat & rezeki mu ya Allah.

Kami sampai sebelum pintu sogo di buka. Bile buka je entrance sogo, maaaakkkk aaiiihhh berpusu-pusu manusia masuk. Dengan lagunya lagi(macam lagu entrance ala2 konserto diraja) & staff sogo yg greet pengunjung..uishhh..inilah penangan jualan murah, diskaun & harga runtuh di Sogo shopping mall.


Seriau tengok ketaksuban rakyat malaysia berbelanja & berkerumun kat every angle dalam sogo tu..aku cuma beli one Guess bag yang memang pada harga patot..discount price beb!

Then, odw nak gi Jalan TAR kitorang jumpa Cheryl Samad. OMG!! Dia sangat friendly & sweet okaaayyy..then after that kitorang kene approach untuk one petronas video shoot.tajuk 'saya suka Malaysia'. perasaan adalah sangat kaget & blur. Jawapan yang memang tak setanding ngan tahap iQ kami..klo bos aku tengok mesti die membebel dengar jawapan aku tuh..ishh! sila paham keadaan pada masa itu adalah terkezutt, rasa macam cepat2 nak habis & blur!! Lepas habis shoot baru la muncul idea2 bombastik dalam akal waras ni! Rase macam nak patah balik & re-shoot again. Serius!

Keadaan kat jalan TAR tu memang berlaga-laga punggung. Penuh! Sesak! Kueh raya & baju raya sini sana.Tapi aku tak jumpe baju raya yang aku nak..*sigh*..aku cuma beli hanger tudung, kerepek, inner tudung, ketupat & satar. Yang pelik lagi ajaib, ketupat & satar aku tuh hilang bila sampai rumah. Padahal nor & aku memang konfiden benda tu tak terlepas dari tangan aku..haih, ntah tercicir kat mane la. Nasib baek la handbag tak tercicir..klo tak, memang nangis tak berlagu raya ni..

So, korang dah shopping raya belum?

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 comments:

Taufan Bin Ribut said...

aku belum shooping pape pon..semua mall ngan bazar sesak.lepas raye je baru shooping...

Entri Terkini : Mercun rocket buat aku terbang tinggi-tinggi

Entri terdahulu : Kita tak dapat beraya bersama tahun ni sayang =(

shazlea shayla @ maria said...

habis la di landa taufan shopping mall tu kalo anak si ribut yang datang shopping...hahahahahah