Followers

Tuesday, August 16, 2011

Macam2 saya

Dalam kepala otakk ni macam bendaa aku nak buat..
Saya nak buat bisnes sendiri
Saya nak wat kraftangan kaen felt
Saya nak jadi model cap ayam
Saya nak buat storyboard video
Saya nak buat diy pe2 je la
Saya nak melukis
Saya nak shopping!
Saya nak bli barang hantaran
Saya nak gubah n start my wedding paperwork
saya nak buat 'bride to be'@b2b blog!
Saya nak siapkan report canggih utk keje saya
Saya nak worklife balance..g keje kul 8.45 balik kul 5.45 TEPAT.then, spend quality time with family.
Saya nak semua kerja saya siap tanpa ditapaw bawa balik rumah
Saya nak pandai in baking
Dan yang paling penting saya nk khidupan yg diredhai Allah Dunia Akhirat

Dalam pada masa yang sama macam-macam benda kene buat dan disuruh buat..u know what it is!weekday routine!!

Kamu???

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: