Followers

Monday, January 23, 2012

Happy Birthday - Incik Tunang


Happy Birthday to yoooouuu
Happy Birthdayyy to yoooouu
Happy Birthday to incik Zeeman
Happy Birthday to yoooou
Hari ni birthday Incik Zeeman yang ke-28. perghhh dah macam umo bujang terlajak pulak ..
(T_T)"
Birthday Incik tuinang 3 hari sebelom birthday aku. So, memang tak best sebab kena sambut dia punya dulu. Takkan nak buat2 lupa kan dah tentu2 ingat sebab dekat dengan birthday aku. Haihhh memang tak surprise la.First time celebrate birthday Incik Tunang di kampus aku bagi Incik Tunang hadiah perfume. Siap ada video lagi aku buat sendiri.. pergh.. zaman tuh memang aku obses mengedit untuk video & presentation. bila tengok balik..tsk@! nostalgia..
Tahun ni aku ada hadiah terrrrbbaaek buat incik tunang, but kena delayyy dulu la sampai akad terindah. Yup, hadiah takhta hati ini hadiah paaalliingg mahal. Berdoa agar kamu mampu membimbing aku.. tak sabarnya nak solat jemaah bersama *syahdu*

p/s tadi kat office bos bagi petua suamu isteri. Seelok-nya mandi wajib yang first tu kena mandi bersama. Hadith sohih or tak tuh kena check la. okies?

P/s lagi : Happy Chinese New Year for those yang celebrate. Year of dragonnnn



No comments: