Followers

Tuesday, January 24, 2012

New Header

Setelah sekian lama tak bersalin rupa.. Akhirnya obsesi mengedit menzahirkan header baru untuk blog aku ni.. Seingat aku la.. sepanjang berblogging ada la dah 4 or 5 kali aku tukar header.. tapi rasanya sekali je aku buat entry tukar header.. tuh pon sebab header sebelum ni aku dapat Linkgiveaway from cik Pinky blogger yang baek hati mengedit header lama aku!! yeehhaa
Yup... aku memang failed bab bahasa2 or term2 widget ni.. tuh pasal la header baru aku ni tak center.. ntah camano nak buek pon aku tak tahu.. some more aku jeleesssss dengan blogger yang mempunyai blog yang secomel tuannya! cukup kemassssss dorang susun widget2 contoh: Cik Lawyer - Innanie Ariffin dan Cik Doktor dari Belog Cap Ayam.. *eh.. belog cap ayam dah private? =( *
Widget kat blog aku.. ish bersegi2.. kalau la senang di asah bucu2nya, sekarang juga aku asah.

so, welcome t0 my new header walaupun tak center, syukur je laaa..
Yup..nama aku bukan shazleashayla.. ntah camane boleh terfikir nak guna nama tu untuk blog..kunun macam nama pena.. budak2 yang membesar & sekolah zaman 90an mesti ada sahabat pena kan?? tulis surat sana sini..kunun nak letak kertas dalam botol, baling tengah laut dengan harapan dapat sahabat pena mat salleh.. hahahah.. poddacciitt angan2 budak2.. hurm, dah lama2 nak tukar nama blog ni, rasa macam ..haihhhh.. tak payah la tukar walaupon ja----oh beza dengan nama sebenar aku! ~redho


and bubbye to header lama yang banyak berjasa..gonna missss u -not-to-so0n! *wink*



No comments: