Followers

Thursday, January 26, 2012

Happy Birthday - To Me

Alhamdullilah masih diizinkan oleh-Nya untuk bernafas di dunia Allah ini..
Hooyeaahhh semakin lanjut usia. Sambutan hari lahir ke -26 tidaklah sehebat sambutan hari lahir ketika zaman muda remaja dulu. Time simbah2 air sebaldi, kejar mengejar tabur2 tepung dan bedak. Itu semua nostalgia zaman asrama dulu. Now, my rumet pon dah berdengkur. Kalau dulu bunyi mesej or call di hp tak berhenti2 bajet popular.. now, sekali sekali bunyi notification from facebook. Ooh ye nasib baek ada life akustik from my fiancee & jejaka2 (rakan2 incik tunang) pukul 12tengahmalam tadi menyanyikan lagu happy birthday. Jadilah walaupon ade slang2 ganu skit..hahahahahahah

Bila scroll ke bawah.. O-M-G.. I'm getting very2 nervous! today is my birthday and another 100 days for my BIG day - Solemnization. Bersediakah aku? Metal, emosi, akhlak?

Betul la kata LadyNoe - Kerja kawen bukan macam buat birthday party!
and kawan2 aku pernah cakap buat preparation kahwin ni ada sampai satu tahap ko rasa macam -haih takyah kahwin la..
Dasattttkan? Especially untuk anak sulung.. memang banyak designer2 & tukang kritik tambahan
Serius aku semakin kalut.. oh pleaseee i dont want to be bridezilla.. That is why family, fiance & bff memainkan peranan yang penting. Aku beruntung ada mereka disisi. Thank you very-very much on your advice especially CikNorita & CikJaja

Jadi mulai hari ini saya akan cuba berdiet entah kali keberapa.. haih mampu ke aku tahan godaan ni?? Nanti rasa macam ada nasi sedang menari-nari depan mata dengan tarian yang menggiurkan selera makan aku. Tsk!
Hobi saya makan =P

Okies... till here =) terima kasih sebab singgah.. dah pukul 2 pagi .. Nitezzz


1 comment:

Dhea Ahmad said...

happy birthday dear...semoga dimurahkan rezeki dan diberkati selalu...amin